Tarayıcınızı artık desteklemiyoruz.

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaşamanız için Chrome, Firefox veya Microsoft Edge gibi tarayıcıların güncel versiyonlarını kullanmanızı tavsiye ederiz.

ALO OKEY 444 65 39
Misafir olarak devam etLütfen tüm alışveriş süreci boyunca işleminiz hakkında size ulaşabileceğimiz mail adresinizi giriniz.
Sepet
Sepetiniz henüz boş
Toplam Tutar (KDV Dahil)

Kargom ne zaman ulaşır?

ok.com.tr’den satılan tüm ürünler 2 - 7 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi iş günleri 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

Teslimat ücreti nedir?

ok.com.tr'den yapacağınız tüm alışverişlerde kargo ücretsizdir.

Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde iade edilecek ürünün aşağıdaki adrese gönderilmesi gerekmektedir.

385 Sayılı Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği uyarınca satın almış olduğunuz ürünlere istinaden iade işlemlerinin yapılabilmesi için siparişinizle birlikte / e-posta yoluyla tarafınıza göndermiş olduğumuz e-arşiv faturasında “İADE NEDENİ” alanının eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.

Islak imza bulunmayan faturalara istinaden herhangi bir iade işlemi yapılamayacaktır.

Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulmuşsa değişim yapılamamaktadır. İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile kargo ödemesi "alıcı ödemeli" olarak gönderebilirsiniz. Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün/ürünlerin bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza iade edilmektedir. Kredi kartınızın bağlı olduğu bankaya bağlı olarak iade işleminin süresi değişkenlik gösterebilir.

İade Adresi:

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu TDM Depo
Arvato SCS Platform M (H BLOK)
Orhanlı Orta Mah. Atayolu Cad Orta, Öztaş Sk. No:8/1, 34956
Tuzla/ İSTANBUL

Bana ulaşan ürünü değiştirebilir miyim?

Satılan ürünlerin değişimi yapılamamaktadır. Ürünü tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli iade süreci başlatılacaktır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım” sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz “Sipariş Alındı ”statüsünde ise talebinizi "Yardım" sekmesi altında bulunan müşteri hizmetleri formumuzu doldurup konu başlığını "Sipariş iptal" seçerek gönderebilir ve siparişinizin iptal sürecini başlatabilirsiniz. Form içerisindeki açıklama kısmında sipariş iptal sebebinizi belirtmenizi önemle rica ederiz.

Sipariş birleştirme yapabilir miyim?

Sevkiyatların ayrı ayrı yapılması sebebiyle sipariş birleştirme yapılamamaktadır.

Siparişimin tesliman adresini değiştirebilir miyim?

Ödeme işlemi tamamlandıktan sonra adres değişikliği yapılamamaktadır.

Bu Makale Size Yardımcı Oldumu?
Anketimizi Oyladığınız İçin Teşekkür Ederiz.
/ Ürün Görüntülendi
Daha Fazla Göster
Alışveriş Özeti
Teslimat Bilgileri
E-mail
Şifreniz
İstediğin gibi ara...
Online özel
Hızla Tükeniyor
Hızlı kargo
Sepete Ekle
Abone Ol
E-Posta adresiniz
Doğrulama kodu
(XXX) XXXXXXX
XXXXXXX
(XXX)
Çok Satan
Sadece Eczanelerde
Parfümerilerde Satışta